Teledyski

Hey hey :) Ostatnio przeglądałam wieeeele blogów. Widziałam, że dużo osób robi posty w stylu "10 miast marzeń", "10 top piosenek ", "10 ulubiencow jesiennych" itp. Zainspirowało mnie to, do napisania o tym, czego nie widziałam jeszcze nigdzie. Postanowiłam napisać post o moich ulubionych teledyskach :) Moim zdaniem, w piosence teledyski maja ogromna role. W tym poście przedstawię wam moich liderów.
A więc zaczynajmy :) Aha, jeszcze jedno... Teledyski Michaela (mojego idola) będą tutaj grały dużą role, więc żeby bylo urozmaicenie, będę robiła przeplatanke :) To znaczy; że nie będzie kilka teledysków Jacksona pod rząd, tylko będę je przeplatać z innymi :)
UWAGA: KOLEJNOŚĆ TELEDYSKÓW JEST PRZYPADKOWA !  :) 

Numer 1 
November rain - Guns N' Roses
Ten teledysk, to mój zdecydowany number 1. Jest piękny. Wzruszający. W połączeniu z piosenką, jest wprost idealny. Jest długi, ale w żaden sposób nudny. Mój ulubiony moment to ten, kiedy Slash wychodzi z kościoła i zaczyna solówkę na gitarze <3
Numer 2
Thriller - Michael Jackson
Ten teledysk, jest również moim ulubionym. To właśnie Thriller, przyniósł Jacksonowi popularność. Trudno się dziwić...jest wspaniały <3

Numer 3
I want to break free - Queen
O tym, że Freddie był genialny, się nie dyskutuje. Ten teledysk udowadnia, że Freddie był nie tylko był obdarzony wspaniałym głosem, ale również poczuciem humoru oraz dystansem do siebie. Teledysk jest świetny :) 
Numer 4

Smooth Criminal - Michael Jackson
Znowu Michael...no ale cóż się dziwić skoro był mistrzem, jeśli chodzi o teledyski :) Ta piosenka, to miejsce, TEN TANIEC <3 
Numer 5

Imagine - John Lennon
No i doszłam do tego teledysku... Jest niezwykły...swoją zwykłością. Tak samo jak piosenka. Mimo iż składa się z kilku akordów, jest w niej coś magicznego. To oczywiscie za sprawą Johna. Zdawał sobie sprawę z tego, że stworzy niezwykłą piosenkę. Gdy słyszę Imagine, zawsze płaczę...jest genialna :)

Numer 6
Billie Jean - Michael Jackson

Wracamy do Michaela :) Był to pierwszy teledysk Jacksona, który poznałam. Wiążę sie z nim wiele wspomnień ;) Nikt nigdy nie zaśpiewa tej piosenki tak dobrze, jak zrobił to Michael <3

Numer 7

Amaranth - Nightwish

No więc... Anioł. Jest główną postacią w tym teledysku. Amaranth - nieśmiertelność. Piosenka opowiada historię tego pięknego anioła, a teledysk jej w tym pomaga, co tworzy piękną całość.

Numer 8 
Man in the mirror - Michael Jackson


Ten teledysk Michaela, jest inny niż wszystkie. Zacznijmy od tego, że Jackson nie pojawił się w nim. Pokazane są w nim różne nieszczęścia ludzkie, ale także ludzie którzy dążą do pokoju. Ukazane są różne momenty w historii całego świata.  Co lepsze, Michael nie zapomniał o Polsce ;) W teledysku pojawia się Lech Wałęsa oraz "Solidarność". :) 

Numer 9
Girls Just wanna have fun - Cyndi Lauper


Cyndi w tym teledysku przeszła samą siebie. Kiedy chce poprawić sobie humor, od razu włączam właśnie ten teledysk. Jest świetny. :)

Numer 10 
Earth song - Michael Jackson



I na koniec znowu Michael. Kiedy oglądam ten teledysk, zawsze płacze. Daje on dużo do myślenia, tak jak Man in the mirror. 

I to by było na tyle. Mam nadzieje, że was troche zaciekawiłam tym postem :) Być może nie widzieliście jeszcze tych teledysków ;) 

A jakie są wasze ulubione teledyski ? Piszcie ! :) 

27 komentarzy:

  1. Uwielbiam Michaela! :)

    Miłego wieczoru!
    Pozdrawiam, Niepoprawny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam takie posty:) Michael jest najlepszy:) może obserwacja? www.femmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój ulubiony teledysk? To chyba Ed Sheeran - give me love oraz Aura Dione - Friends ;D na tę chwilę nie potrafię sobie przypomnieć nic innego ;p świetny blog ;D

    obserwujemy?
    adelerys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. nr 10 jest genialny i kocham tą piosenkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam zespół Queen, świetny wybór teledysków ;) pozdrawiam http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/ może wspólna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  6. Według mnie najlepsze teledyski tworzy Nickelback a konkretniej teledysk do piosenki Lullubay ;D
    Zapraszam do mnie!
    livpily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam Lullaby ! <3 Zastanawiałam się czy nie umieścić tego teledysku w tym poście ;)

      Usuń
  7. Nie oglądam prawie wgl teledysków bo psują mi zdanie na temat danego utworu.
    Przeglądam sobie, patrzę a tu Nightwish *,* Tych to ja uwielbiam, szczególnie za kawałek Wishmaster, Bye Bye Beautiful oraz Wish I had an angel ♥ Wszystkie są świetne ;)
    just--art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie widziałam jeszcze takiego postu, jest trochę inny od pozostałych, ale mi się podoba, czekam na więcej takich.
    Obserwuję :D


    http://zieloffa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne <3

    poklikasz mi w baner sheinside
    u mnie na blogu po prawej stronie?
    to dla mnie bardzo ważne !

    burgundychocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy pomysł, mamy podobny gust muzyczny :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo oryginalny post ;)
    Masz dobry gust muzyczny ;)

    ohm-smile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. http://justine-juustine.blogspot.com/ obserwacja za obserwację? jeśli tak to daj mi znać ps.śliczny blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Niektóre z nich są naprawdę świetne,jednak słucham innej muzyki :c.
    Pozdrawiam!! :))

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej! Obserwuję, liczę na rewanż (:
    większość teledysków też lubię ^^
    http://vaysay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. lista moich ulubionych teledyskow wygladalaby podobnie :3 !
    ale wlasnie moment, kiedy Slash wychodzi z kosciola i gra solo, wydaje mi sie bez sensu ><"
    i dalabym Queen "show must go on" na pierwszym miejscu. c:
    xoxo

    http://mangr0ves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. prześliczny nagłówek *.*słucham innej muzyki;).

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem obserwatorem!
    Dziękuję, że odwiedziłaś mojego bloga :)
    Zapraszam na kolejny post!
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam twojego bloga dlatego nominowałam cię do LA ;)

    ohm-smile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzooo fajny temaat. Uwielbiam Michaela Jacksona ma piękne teledyski :)
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Mamy podobny gust muzyczny :3
    Pozdrawiam i obserwuję :)
    http://just-click-to-heaven.blogspot.com/
    ( u mnie zawsze obserwacja za obserwację )

    Ps.
    Zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Award! Gratulacje! :3

    OdpowiedzUsuń
  21. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Awards.
    http://jaiswiatus.blogspot.com/2013/12/liebster-blog-awards.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Smooth Criminal <3
    Imagine <3
    Amaranth <3
    Bardzo fajny pomysł na post ;) Zauważyłam, że tak jak ja, interesujesz się muzyką ;) Jeżeli mogę Ci coś podsunąć, to napiszę tak "30 Days Song Challenge" . Bardzo fajne wyzwanie. Myślę, że idealnie tu pasuje.
    PS Obserwuję ^^
    http://iskra-marzenia7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. nie które znam niektóre nie

    Wesołych Świąt
    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Gunsi moja największa miłość. <3
    Obserwujemy?
    http://msunseenxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń