Żegnajcie ?

No dobra, nie pisałam już bardzo długo. Za nami już święta, więc pozostało mi życzyć wam wspaniałego sylwestra i żeby rok 2014 był lepszy niż 2013. Ale do rzeczy. Postanowiłam skończyć z blogowaniem. Nie jest to przyczyną jakiegoś 'kryzysu' tylko po prostu zauważyłam, że prowadząc go zaprzeczałam sama sobie. Chodzi o to, że nie lubię internetu. Coś co miało pomóc ludzkości, zaczęło niszczyć ją doszczętnie. Młodzież jest uzależniona od internetu. Duża część z nich chwali się tym. Według mnie w żadnym wypadku nie jest to powód do dumy. Dostrzegam to tym bardziej, że kiedyś sama taka byłam. Czy naprawdę nie żal wam tych wszystkich godzin spędzonych w internecie ? Moglibyście w tym czasie zrobić całą masę naprawdę pożytecznych rzeczy ! Uprawiać jakiś sport, spotkać się z przyjaciółmi lub chociażby sięgnąć po książkę !
Mam nadzieje że mój ostatni post da wam trochę do myślenia. Nie próbujcie mnie w komentarzach namawiać żebym nie odchodziła, bo to już jest postanowione. Skąd więc znak zapytania w tytule ? To, że kończę z blogiem, to nie znaczy że kończę z moją pasją, czyli muzyką. Teraz będe mieć więcej czasu na rozwijanie się w tej dziedzinie.
Jakbyście mieli jakiekolwiek pytania do mnie, bądź chcieli żebym coś zaśpiewała to piszcie do mnie na moim asku -> askaskask Ale błagam, niech pytania będą choć trochę przemyślane, bo rozważam usunięcie i tej strony.
No więc żegnajcie, być może jeszcze kiedyś o mnie usłyszycie.

3 komentarze:

  1. Trochę szkoda...ale najważniejsze zapewne jest to, żebyś odnalazła siebie bez internetu i, abyś rozwinęła swoją pasje, muzykę ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie, uzywanie internetu z rozwagą i umiarem wcale nie jest zła :) N apewno będziesz wchodziła na fejsa, chociaz raz dziennie lub kilka razy na tydzień, więc napisanie od czasu do czasu posta nie jest niczym złym, zwłaszcza że kiedyś to robiłaś i na pewno dużo ludzi cię polubiło, ale wybór nalezy do ciebie :)

    http://szyszkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń