tańczące skrobie..

Hey hey hey :) Jak wam mija tydzień ? Bo ja ledwo co wyrabiam z nauką :/ Tyle nam sprawdzianów zapowiedzieli na ten tydzień... No ale miejmy nadzieje, że będzie dobrze :) . W Studiu przygotowujemy się do występu świątecznego. Już nie mogę się doczekać kiedy zacznie się sezon na występy :) Oczywiście dam wam znać o terminach występu i jeśli mieszkacie w Krakowie lub okolicach, zapraszam serdecznie :)
Zdjęcie z dzisiaj, jakość niestety marna.

Hah, zastanawiacie się skąd tytuł postu... No więc ponieważ w tym roku moje oceny z biologii nie wyglądają najlepiej, a że chciałabym tak jak w tamtym roku skończyć semestr z oceną bardzo dobrą, zgłosiłam się do dodatkowego projektu... Moja pani od biologii, jest bardzo kreatywną osobą i wymyśliła, że mam nakręcić filmik, na którym skrobia, która będzie zrobiona z mąki ziemniaczanej (ciecz nienewtonowska :D ) położona na głośnikach, kiedy gra muzyka, zaczyna skakać, wbrew prawą fizyki. :D Taki projekt jest bardzo ciekawy, a w dodatku zrobienie go, będzie wielką frajdą :D Już nie mogę się doczekać, żeby zobaczyć tę "tańczące skrobie". Dlatego uwielbiam moją panią od biologii. Teraz kilka zdjęć, które zrobiłam podczas tego właśnie przedmiotu. 

 Ciecz nienewtonowska :D

Badanie zawartości skrobi w różnych produktach :)

Buciki moje i Agi :D
No i to chyba tyle na dzisiaj...Aha ! Jeszcze jedno. 
Przemyślałam sprawy z coverami i w najbliższym czasie postaram się nagrać kilka piosenek. Oczywiście, nie pojawią się one wszystkie na raz, tylko będę je dodawać systematycznie :) A oto piosenki które postanowiłam nagrać:
- No Doubt - Don't Speak
Eurythmics - Sweet Dreams
- Christina Perri - Jar of hearts 
I na razie chyba skupię się na tych piosenkach. Co wy na to ? Piszcie w komentarzach :). 
Przypomnę wam jeszcze, o moim asku :) Piszcie tytuły piosenek, w których chcielibyście mnie usłyszeć a ja je nagram na asku :) Będzie to napewno szybszy sposób niż na youtubie, ale jakość aska zostawia niestety duuużo do życzenia. Link do mojego aska - klik
No i teraz to już koniec. Pozdrawiam wszystkich ;) 


31 komentarzy:

  1. Świetny pomysł z tą skrobią :)
    Zazdroszczę takiej nauczycielki :)

    Pozdrawiam, Niepoprawny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł :D
    Fajną macie nauczycielke :)

    wika-wikkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny blog :)
    zostanę tu na dłużej.

    http://catt-catherine.blogspot.com/ zapraszam :3

    OdpowiedzUsuń
  4. oj szkoda że nie uda mi się być na tym występie ;( ale będę trzymała za Was kciuki ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie piszesz. Podoba mi sie wygląd bloga ;)
    darudarusa.blogspot.com
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. no ja też mam tak strasznie dużo nauki, bo zapowiedzieli nam tyle sprawdzianów, że masakra :/
    zaobserwowałam :)

    http://dieeeyoung.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł z tą skrobią.
    Dziękuje za komentarz na moim blogu :)


    WEJDŹ , OBSERWUJ , KOMENTUJ !
    http://dusia-dusiaa.blogspot.com/


    KOMENTUJ , OBSERWUJ !!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł na projekt :D
    Fajna ta pani :>

    ciasteczkoyeah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie tez duzo z nauka..
    obserwuje i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hahha ;d Trzeba spróbować ;p

    http://humanpsychologypolish.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysł na projekt ;) Też bym chciała mieć taką nauczycielkę ;) Bardzo fajnie piszesz,
    ciekawa jestem jak wyjdą te piosenki ;) Obserwuje ! Kliknęłabyś u mnie w baner po prawej stronie?;*

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawy projekt :) dlaczego ja nie miałam tak kreatywnych rzeczy na fizyce?
    nie wiem ale moje lekcje fizyki już nie powrócą ;)
    świetny post!
    buziaczki ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny pomysł :) Też chce taką nauczycielkę . Ciekawy post . Też bym chciała takie rzeczy robić na fizyce, jednak do 1 gimnazjum jeszcze pół roku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawy post :)
    Co powiesz na wzajemną obserwację? (;
    http://thisisacookiemonster.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny pomysł z tym projektem!

    amcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznie prowadzisz bloga.
    obserwuje i licze na revanż :)

    malinkaxpp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. u mnie też nie za ciekawie z nauką
    http://camille-and-camille.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny blog :)
    Fajnie się czyta :)
    A jak mi mija dzień ? Naukaaa ;____;

    OdpowiedzUsuń
  19. http://xoprimaxo.blogspot.com/

    fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny filmik wam wyjdzie :D

    Ah, też się uczyłam "Ody do młodości"... Koszmar

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny pomysł:) a te buty mi sie bardzo podobaja:) może obserwacja? www.femmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. ja niestety nie lubię biologi ;( ps. u mnie będziesz zawsze mile widziana i mam nadzieję, że jeśli Ci się spodoba zaobserwujesz :)




    ||| Mój blog! eniia-blog.blogspot.com |||
    || follow my facebook! ||
    | follow my tumblr! |

    OdpowiedzUsuń
  23. nie martw się, nie jesteś jedyna! ja też już nie wyrabiam hehe
    dusiabloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne buty ♥
    http://gabaa-gabiii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawy musi być ten eksperyment. Sama chciałabym spróbować! Hah fajne macie buty :D
    www.milionioliwka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie to samo masa nauki i sprawdzianów :/ Czekam na covery :)
    Obserwuję :)
    Obserwujemy? wikalifestyle.blogspot.com
    Jeżeli możesz kliknij w baner u mnie na blogu :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  27. podoba mi się jak piszesz ;)
    Obserwacja za obserwację? ^^
    http://thisisacookiemonster.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale macie fajną kreatywną panią , moja taka nie jest chodziarz nie mogę narzekać

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie Inna
    http://happy1forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Może coś polskiego ? Nie wiem , jakie piosenki polskie lubisz , ale to też by było fajne ;)

    KLIK - Konkurs u mnie , zapraszam !!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Jesteś urocza :) . Blog bardzo przyciągnął moją uwagę zarówno świetnymi postami jak i bardzo dobrym wyglądem bloga♥ . Nie przestawaj pisać i pewnie w końcu zaobserwuję :) .

    www.ohjullie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń