"My pierwsza brygada..."

Heej ludzie :) Jak tam po długim weekendzie ? Ja w sobotę byłam na chrzcinach mojego małego kuzyna.
W niedziele poświęciłam trochę czasu na naukę. Jednak najprzyjemniej miną mi poniedziałek :)
Jak zapewne wiecie w poniedziałek wypadał 11 listopada, czyli święto odzyskania przez Polskę Niepodległości. Według mnie, jest to ważne wydarzenie w historii naszego państwa, ponieważ Polska odzyskała niepodległość po 123 latach niewoli! Aby upamiętnić to wydarzenie Stmity (tak nazywają się osoby które należą do Studia Teatru Muzyki i Tańca, czyli także ja ) wraz z Małymi Słowiankami wzięły udział w pewnej nietypowej akcji...śpiewaniu pieśni patriotycznych  w... TRAMWAJU ! To było naprawdę fajne doświadczenie i była przy tym świetna zabawa ! No i pokazali nas w telewizji :) podam wam linka do wydania kroniki, podczas której nas pokazali :) klik
 Oto tramwaj w którym śpiewaliśmy :) Jeździł on wokół całego Krakowa. 
Czuwaj wiara i wytężaj słuch,
pręż swój młody duch, pracując za dwóch!
Czuwaj wiara i wytężaj słuch,
pręż swój młody duch jak stal

Kiedy już skończyliśmy śpiewać, udałam się z koleżankami na rynek. Chciałam tam chwile pośpiewać A capella, ale nie chciały. ;c Na placu Matejki były podobno jakieś demonstracje, ale nie chciało nam się tam iść, więc skończyło się na włóczeniu się w te i we wte po rynku. :D
Haha, kiedy moja koleżanka stała na przystanku, podszedł do niej gość, powiedział jej, że jest kanibalem i żywi się ludzką wątrobą :D Takich to tylko w Krakowie znajdziesz  ;D 
A wy ? Jak spędziliście długi weekend ? Świętowaliście w poniedziałek ? A może na waszej drodze też stanął jakiś kanibal ? :D

29 komentarzy:

  1. Na szczęście kanibala nie spotkałem. :D
    Weekend spędziłem przy laptopie w sumie, ale i tak bardzo szybko minął...
    Miłego wieczoru! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post :)) Obserwuję . Czekam na następną notatkę :D
    Zapraszam ~ sheinshide.blogspot.com
    :)))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post. Czekam na kolejny !
    Obserwujemy ? Ja tak .

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna akcja, to miłe gdy młode pokolenie jest związane ze swoim krajem :)
    Jeśli jeszcze nie brałaś udziału - zapraszam na konkurs z Beauty Lash Pro :)
    Buziaki, Michalina.
    www.soinspiring.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że u mnie takich akcji nie robią. Nie, nie spotkałam żadnego kanibala ;D
    reviews-of-cosmetics.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. O Boże..........Ja bym się strasznie przestraszyła, gdyby kanibal do mnie podszedł!
    Dziękuję za komentarz na moim blogu :-)

    http://kinlala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. toż to właśnie zrobiłam, ale uciec nie maiłam jak, bo mi drogę zablokował
      koleżanka stwierdziła, że ona to by się w majtki zsikała XD

      Usuń
  7. Akcja z kanibalem mnie rozwaliła XD
    No i naprawdę super to śpiewanie w tramwaju. Sama chciałabym wziąć w takim czymś udział c:

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Akcja z kanibalem XD
    heheheheheheheheh :)
    Ja byłam na takiej " miksturze " i tam śpiewaliśmy itp...
    Zostaję na dłużej!
    zuuzolek.blogspot.com <- jeżeli podoba ci się mój blog,zostań na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha aikcja z kanibalem. Fajnie taik śpiewać patriotyczne piosenki w tramwaju
    Fajny blog, obserwuję i8 liczę na rewanż:jaiswiatus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiem, że jest to święto i uwielbiam te wszystkie piosenki. Śpiewać, słuchać... ♥
    Jednak nie świętuję tego święta jakoś specjalnie. W poniedziałek byłam ze znajomymi w mc'donalds. :D

    http://soylena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Hahah - Akcja z Kanibalem XD
    Pozdrawiam :)

    http://k-and-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zdjęcia ! ^^ Fajne butki ;3
    Obserwuję (jeśli spodoba Ci się mój blog, również go zaobserwuj,sprawi mi to wielką radość)
    http://unnormall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ooo fajna akcja z tym śpiewaniem w tramwaju :)
    zyciezobiektywem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Takiego kanibala to ja mam w domu tylko że on je buty. :-/ Fajny blog. :)

    Zapraszam do mnie. ;*******
    cattying.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ślicznaa :*
    obserwuje i liczę na rewanż :)
    OBSERWUJESZ = OBSERWUJE
    mojmalyswiat233.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny pomysł ze śpiewaniem w tramwaju, szkoda, że go nie spotkałam :D
    poklikałabyś u mnie w banner choies? z góry dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny post!
    W wolnym czasie zapraszam na mojego bloga!!!
    http://cosmeticsbeautyandfashon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudny pomysł ! W tym momencie żałuje, że mieszkam na wsi. To jedyny powód :D Fajnie tak śpiewać :>
    mylifeasania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny post, fajne zdjęcia! :)

    magneticloveme.blogspot.com | zapraszam ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajna akcja, z chęcią wziełabym w czymś takim udział ;)

    amcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawa akcja ;D szkoda że u nas takich nie ma :/
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie masz czego żałować, bo to było przerażające

      Usuń
  22. Gratulacje! Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award! Szczegóły na moim blogu:
    http://daisy-daissy.blogspot.com/2013/11/liebster-blog-award.html#links

    OdpowiedzUsuń
  23. Super post!

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. kto nie chciał śpiewać ten nie chciał
    chciałyśmy pomóc gościowi z akordeonem to sie na nas wypięłaś

    OdpowiedzUsuń