Reputacja, brak własnego zdania

Hey wszystkim :) Dzisiaj postanowiłam zaryzykować i napisać post, w którym podzielę z wami moimi przemyśleniami.  Ale wcześniej, jeszcze dwie rzeczy. Po pierwsze, przemyślałam sprawy coverów i doszłam do wniosku, że w najbliższym czasie nagram piosenkę Sweet Dreams. Moja koleżanka zaproponowała mi także, żebyśmy razem nagrały Cup song.  Co wy na to ? :) Druga sprawa, też ma związek z coverami :) Tutaj dam wam linka do mojego nowego aska (tak wiem, gimbaza, lans i te sprawy) , możecie mi zadawać pytania, ale jeśli chcecie mogę zacząć też nagrywać covery. :) Wtedy wy będziecie dawać propozycje, a ja od razu nagram. Minusem jest jakość aska, ale damy rade. ;) W komentarzach możecie tez podać link do swojego aska :) Tutaj macie link do mojego klik.

Więc teraz przejdę do dzisiejszego tematu postu. Być może po tym poście pojawią sie pierwsze hejty, ale myślę, że każdy powinien wyrazić swoje zdanie.
Chodzi o to, że nie do końca zgadzam się z dzisiejszym światem. Przerażają mnie dzisiejsze perspektywy ludzi. Nie rozumiem tego całego dbania o reputacje, przejmowania się lajkami na różnych portalach społecznosciowych.

Zastanów się. Czy ilość znajomych na facebooku naprawdę uczyni Cię lepszym ? Poważnie ? Możesz mieć 700 znajomych ale czy wśród nich, znajdzie się choć jeden prawdziwy przyjaciel ?


Zauważyłam, że ludzie których zdarza mi sie poznawać, nie mają swojego zdania. Zmieniają je, w zależności od otoczenia. Boją się reakcji ? Odrzucenia ? Bezmyślne podążanie za grupą. Wszyscy moi znajomi palą, to ja nie będę gorszy. W mojej nowej klasie wszyscy słuchają rapu, to ja też. LUDZIE ! Tak sie nie da. Nie możesz  pozwolić, żeby ktoś tobą pomiatał!


Kto jest tym kimś który nas ocenia ? Nikt nie jest idealny. Nikt nie ma prawa Cię oceniać.

Wystarczy, że uwierzysz w siebie. Nie bój się wyrazić własnej opinii. Nie musi się ona zgadzać z opinią reszty. Ludzie powinni uszanować Twoje zdanie. Jeśli tego nie zrobią, to znaczy że po prostu nie są Ciebie warci.

Tyle na dzisiaj, mam nadzieje że ten post da troche do myślenia ;)

20 komentarzy:

  1. zgadzam się z Tobą, teraz ludzie zmieniają się pod wpływem innych, nawet jak tego nie chcą. Coraz częściej wpływa na ludzi złe otoczenie, niż właśnie to dobre. Nie rozumiem tego.. Fajnie, ze poruszyłaś taki temat, świetnie mi się czytało :)
    obserwuję i zapraszam do mnie :)

    paaulinkax3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja do tego czasu nie wierzyłam w swoje możliwości ale teraz jestem w pełni sił :D

    Świetny blog! Obserwacja za obserwację ? :)
    Mój blog: http://fashioncarolinna.blogspot.com/

    Mogłabym cię poprosić o kilknięcie w link sheisnside ? http://fashioncarolinna.blogspot.com/2013/11/nowa-parka-od-sheinside.html Na dole posta jest taki ciąg słów sheinside naczerwono jakbyś kliknęła kilka razy w niego to bym była mega wdzięczna

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie u Ciebie :)
    Nie powinno się nie mieć kompletnie własnego zdania i lubić coś bo inni to lubią, świetny post ;)

    http://littleworldnessy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wszyscy tacy są, ale większość... mnie tez to drażni
    reviews-od-cosmetics.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny tekst!!! skłania do refleksji...
    poruszasz bardzo ważne tematy!!!
    fantastyczny blog!
    dodajemy do obserwowanych i czekamy na kolejne posty!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że na swoim blogu poruszasz takie tematy. Ciekawy post :)
    Obserwuję ;) http://k-and-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha,to fajnie :D
    może wspólna obserwacja?
    http://mylifesanders.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie napisany post ;)) zgadzam się z tobą ;D

    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialna notka! :)
    Obserwuję! :)
    Zapraszam do mnie blogniepoprawnego.blogspot.com
    Byłoby mi bardzo miło jakbyś zajrzała i zaobserwowała :D
    Pozdrawiam, Niepoprawny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post, oby takich więcej,. Rzeczywiście masz rację, szkoda, że tak jest :X

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tam nie patrzę na innych i robię swoje. :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzeba być sobą i wyrażać swoje zdanie - oczywiście bez przesady, bo też narzucać go nie można i jak nikt nas nie pyta o zdanie to też nie ma sensu czasami się wtrącać <3

    www.rosee-hirst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. coż sądzę że masz tu racje;)
    ja tam nie przejmuje się zdaniem innych na mój teamt.
    http://faa-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam na facebooku około 110 znajomych i regularnie staram się sprawdzać czy jest tam ktoś kogo nie potrzebuje. Staram się, aby mieć z każdym chociaż najmniejszy kontakt. :) Mam w klasie parę osób, które cały czas gnają do tych "popularnych" mimo wszystkich przeciwności, a tamci tylko bawią się ich kosztem. Ciekawi mnie co siedzi w głowach jednych i drugich!

    Świetny blog i ciekawy post! :)
    Trzymaj się,
    3blackcrowns

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam się z Tobą w 100 %, najbardziej widać to w szkole. Każdy chcę być popularny więc robi wszystko ( nie koniecznie w zgodzie z samym sobą ).
    Będę tu zaglądać!
    http://modowyfreestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgadzam się z tb. Ludzie dbają o swoją opinie, udają kogos innego. Mnie nie obchodzi jaką mam opinie u innych i ilu mam znajomych na facebooku.

    perdidolacabeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ludzie tacy już są. szczególnie polacy :(((( bo jak miałam okazję być za granicą to tak wgl inna tolerancja i każdy ma własne zdanie!
    obserwujemy?

    // klikniesz na moim blogu w baner Aupie? To dla mnie ważne <3
    nierealniie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. o wlasnie! Wlasnie o tym dzisiaj duuzo mysle!! :D

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja już od dawna staram się bardziej uwierzyć w siebie, ale coś mi to nie wychodzi. :D http://oliwia-zofia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń